"Apocalypto"

Har precis sett den filmen... Bra gjord men det är ju för sjutton bara massa jagande och dödande i filmen.... Och man vet ju vem som kommer att klara sig, som vanligt... Annars var den väl bra...:P  hehe...

Ska försöka få lite quality time med min sambo när han vaknar tänkte jag... Ska väcka honom om fem minuter... Inte konstigt att han är trött när han bara ränner omkring i skogen klockan 4, 5 på morgonen... suck.... När jaktsäsongen börjar så känns det som att man vore singel eller nåt för man ser aldrig den man bor tillsammans med....

Undrar om jag får följa med den där ordningsvakten hem ikväll.... Hoppas... Vad tror ni?? ;)

puss o hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi, frågan är la om du VILL följa med vakten hem - finns ju så mkt annat snyggt att glutta på ;)
Jo du, jag vet inte riktigt... Jag är dödstrött och inte klar alls så om du vill kunde ju jättegärna få komma bort hit :P Latmask är jag men wtf, kom ju inte hem förrän fyra inatt! Haha.
Puss

2007-08-25 @ 19:09:27
URL: http://igobananas.blogg.se
Postat av: Anonym

Hejsan Emelie.
Trevligt att se dig hemma igen :-), synd att du inte kom fram och såg feix.. Får ta de en annan gg.
Grattis till jobbet, då kanske du får ta hand om Felix :-)... Får se hur de går, om han ska börja på dagis. Känns ju iallafall tryggt att ha dig där :-)..
visst är ljusparty roligt, vem hade ni som demonstartör?. Känner nämligen en ...
Ta hand om dig tjejen
kramar Carro

2007-08-25 @ 20:21:28
URL: http://felixensmamma.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej igen!
Jo de är så att man går och tänker en massa :-P...
Jag vet inte redigt när han ska börja, jag vill hellst att han ska börja till nästa höst. Tycker han är så liten än :-(, hellst av allt skulle jag inte vilja sätta han på dagis alls. Är lite fjompig av mig, ursäkta. Men ja har vatt och praktiserat på de dagiset så jag vet, men de har tudligen bytt personal så den kanske är bättre?..
Ja det tycker jag, du kan ju komma hit om du vill.. De vore jätte roligt. Om du har lust, kan du ju dra med Tina med :-P, hihi...
Umm ja de kanske ja skulle kunna göra, men de beror på vad hon hette. Hette hon kanske annet och kom i från vena.. Men de vore roligt :-)..
Ta hand om dig, kramar

2007-08-25 @ 20:39:32
URL: http://felixensmamma.blogg.se
Postat av: Ida

Jag har den filmen.. men har inte sett den än... låter inte som att det var en höjdar film direkt.. men veeeet du!?!?! jag har set music & lyrics nu.. den var lite mesig... men okej... käääääääx

2007-08-27 @ 13:42:10
URL: http://weirdvslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0