Hurra Hurra!!

Hurra för mej!! Igår fyllde jag år...!!The big 20!! Ja må jag leva, ja må jag leva...uti hundrade år!!HURRA HURRA HURRA HURRA!!!!

Mysig dag igår.... Dagen började med att min älskade älskling kom o sjöng för mej på morgonen med en bricka med frukost på...Varm choklad med grädde på toppen, lite juice, smörgåsar, melon och jordgubbar... Sen kom han in med en jättebukett med massa liljor och tre paket...=)  Började med att öppna det minsta paketet, två par Björn Borg trosor ( Skönasköna), en handkontroll till ett PS och sedan ett PS!!=D  Jaja jag vet, jag ÄR bortskämd...=P  Jag får i stort sett alltid vad jag vill ha i present från min älskade sambo..=)  Och jag fick precis allt jag ville ha av honom, plus en jättemysig middag inne i Vimseby på kvällen!  Innan dess var vi hos mamma o pappa och åt smörgåstårta (avundsjuk Tina?;-) ) och av dem fick jag en blomma, bestick som jag sparar på och ett presentkort på skor fast det var från mina systrar också då... På lördag får jag en klocka av hela familjen som jag själv har valt ut...=) Och sen kom ju den underbaraste bästisen förbi med ett presentkort på Miltons Guld....

Festen med lite kompisar var i lördags...Skitkul hade jag!! Och nu på lördag blir det släktkalas fast bara med släkten på mammas sida, resterande släkt blir senare.... nyfiken nyfiken på vad jag kommer att få!!


image9

Visst är den fin!!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0