Jag räknar...

...och jag räknar! Jag håller på att försöka räkna ut ungefär hur mycket pengar vi kan använda till olika behandlingar på ett spa... Och jag vill göra såå mkt, finns jättemycket mysiga saker...  Det värsta är väl att jag är URDÅLIG på att räkna, fast givetvis går det ju mkt bättre med min bästa vän Miniräknaren!! haha... Jag verkligen längtar tills vi ska åka!! Den 13/9 drar vi mot Åland och den 14:de ska vi göra lite olika spa behandlingar och likadant den 15:de!! Två dagar av LYX!! =D I'm counting down!!


http://www.visitaland.com/files/cleopatra_prislista_07.pdf    Massa härlia grejer på denna länken!! =)

puss o hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va skönt för er, finns det plats i resväskan kan jag följa med..... Jag visst inte att du hade skaffat dig en blogg, den är ju jättefin. kramis syrran

2007-08-30 @ 10:27:34
Postat av: Anonym

Kom ner till mig istället och drick upp pengarna! Å ät en falafel, det gjorde jag inatt, det var gött! Ingen match inatt heller, nöjde med att passa lite, han sågs med en annan brutta så lite lösaktig kan man typ kalla honom... Jaja... Finns bättre spelare att plocka in! Haha! Ikväll blir det lugnt, nada dricka eller nånting som det ser ut just nu =) Det är ju fredag imorron... Och sen lördag... hehe...

2007-08-30 @ 12:27:22
Postat av: Ida

ska du åka på spa???

2007-08-31 @ 21:50:11
URL: http://weirdvslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0