Lååång dag

Är i stort sett precs hemkommen från jobbet... Började jobba kl 8 imorse och skulle ha jobbat till 16.45 men vi hade APT, arbetsplatsträff från kl 16.00 till 18.00...suck... Sen är det ju en liten resväg hem och givetvis hamnar man ju alltid efter de som kör sakta när man vill hem så fort som möjligt... Fast det har vart ganska kul på jobbet idag ändå. Ett syskonpar har varit lediga i 1 1/2 vecka och de bara skrek mitt namn och slängde sig om halsen på mig! =) Vad glad man blir då! =)

Men hur kul är det att komma hem till en tom lägenhet?? Och veta att det finns ingen mat färdig eller som man lätt kan värma? Så idag har jag fuskat, jag åkte och köpte mej en sallad på ICA! Dumma mej men är man hungrig o trött o inte käner för att laga mat så är det la bra mkt bättre än att köpa en pizza (mums)! =D Lite duktig är jag nog...hehe...
Nu ska jag äta och sätta mej i soffan som en riktig SOFFPOTATIS!! =D

puss o hej

Kommentarer
Postat av: Ida

Det lat skont att satta sig i soffan efter en lang arbetsdag!

2007-08-31 @ 11:03:15
Postat av: Anonym

Soffan är nice som sagt =) Gynnar att ligga i den! När kommer du och hälsar på? Alltså inte fråga om "om" utan NÄR!! Hihi =) Pok

2007-08-31 @ 15:11:14
URL: http://igobananas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0