"Marken"

Är nu hemma från marknaden! Har handlat en del, har svårt att gå hem från en marknad eller affär eller vad som utan att köpa något... Hmmm... Har kanske lite problem! :P  Men jag gjorde ju Erik en tjänst, hans plånbok är lättare nu iaf! hehe...  Men det är ju alltid så mkt folk överallt, som man ska hälsa på och vara trevlig emot... Fast mot vissa kan man ju alltid låtsas som det regnar...  För tillfället står hon högt upp på min lista över "puckad i pärat"!  Jag skulle önska att jag aldrig mer behövde se henne igen... Men men...

Ikväll blir det la marknadsfest, o jag ska ju givet gå med min bästis ;), som vanligt! Vi går jämt tillsammans på marknadsfesten, får väl se hur dåligt vi kommer att må imorgon! haha... Funderar på att fråga en av ordningsvakterna om jag får följa med honom hem... Får se hur det går! =)

puss o hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

Prata om det där ikväll dårå =) Hihi. Nu ska jag dova, fick cirka fyra timmars sömn inatt och tonight är ju THE NIGHT liksom, värsta braaaaa!! =D Wiiiie. Puss puss puss

2007-08-25 @ 16:02:56
URL: http://igobananas.blogg.se
Postat av: Anonym

e de mej du menar eller?
:s// föredetta hultsfred bo. numera i linköping :P

2007-08-25 @ 22:13:03
Postat av: Anonym

e de mej du menar eller?
:s// föredetta hultsfred bo. numera i linköping :P

2007-08-25 @ 22:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0