Semester?? Finns det...?

Jaha i fredags skulle vart min sista dag på mitt sommarvik... Ja just det... "Emelie, kan du jobba nästa vecka?" O jag som är så snäll ;) säger ju självklart Ja... Fast inte på onsdag o fredag... Och idag kommer jag till jobbet lika glad som vanligt och möts av ett barn som bara springer fram till mej o slänger sig i min famn o ger mej en bamsekram!! =)    Så jag tänker att denna vecka går ju faktiskt också bra att jobba, barnen är ju såå söta! Sen ska jag ta semester...Hahahahah!!  >Nån som tror på det??? Nej nej jag fick två veckor till så nu kommer jag ha jobbat konstant utan semester sedan vecka 26 fram till vecka 34... Sen ska jag bara ha SEMESTER!! Så det så...


Nu har jag snart inga puppisar kvar hemma...Nästan alla har åkt iväg till sina nya familjer... Suck... Så jobbigt att lämna dem! Nala har åkt, Tiger, Simba, Lady har också åkt... Det börjar definitivt tunnas ut på antal puppisar hemma hos oss... ='(  

                                                                                                                           Bara två dagar kvar till min Födelsedag!! 

Kommentarer
Postat av: Emma

Men du.. det är väl bättre att valparna får andra hem? Det hade blivit lite svårt för dig och Erik annars.. Ni har ju dödsguden kvar ju :P. Kolla in min nya design på min blogg! Satt i över en timme och fixade idag :). Kram och ha det bra på Grönliden, (hehe). Puss

2007-08-14 @ 22:39:31
URL: http://teaterpedagogen.blogg.se
Postat av: Anonym

Grattis på födelsedagen min diamant. Du är finast och vackrast och bäst i hela världen. Man kan inte låta bli att tycka om dig! Hoppas att du får en jättebra födelsedag, puss och kram!

2007-08-15 @ 13:13:44
URL: http://igobananas.blogg.se
Postat av: Erica

Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en bra dag! Kram

2007-08-15 @ 17:54:43
Postat av: Ida

Idag fyller du år !!!!!!!!!(15/8) grattis kex!!!! löve u!!! pöss!!!!

2007-08-15 @ 23:19:16
URL: http://weirdvslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0