Söndag

Jag gick inte hem tillsammans med ordningsvakten, han var tvungen att stanna kvar så pass mkt längre än vad jag ville... Så jag gick hem till mig och ett par timmar efter att jag hade kommit hem kom ordningsvakten också dit.... Ni som inte redan har gissat det så var det ju så att Erik var ordningsvakten, han jobbade igår.... =)  Vem skulle jag annars gå hem med?! ;) 

Jag nänmde ju att det var en person som va puckad i pärat för ett par inlägg sen, jag pratade inte med den här personen utan låtsades inte se henne... Så alla jag prata med, ni är inte puckade i pärat!! =) 

Nu ska man till Mörlunda, antar att det blir ett par timmar o efter det ska vi tydligen till skogen... suck... Vore trevligt att bara vara hemma nån dag, tillsammans, och inte göra ett skit... Men inte alla i detta hem fattar det riktigt o hur kul är det att få tjata om det jämt...?

puss o hej

Kommentarer
Postat av: Ida

alla har egna ordningsvakter och väktare och grejjer.. min kompåis Eva ( som jag bor hos här´uppe i storstaden) hon har med hittat en!!!!
attans soootis!!!

2007-08-27 @ 13:40:03
URL: http://weirdvslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0