YES!!

Jag har fått ett vikariat som sträcker sig fram till den 21 december på Grönlidens dagis i Silverdalen! 90%!!!! Överlycklig!!=)  Och jag får jobba med de allra minsta barnen, och det är ju så mysigt!! Yes Yes Yes!! Sicken himla tur jag har! De ordinarie som jobbar där fick tydligen välja mellan mej och någon/några fler men de ville ha mej! =)  Hur glad blir man inte då på en skala!?


Ikväll har jag vart på ljusparty, shoppat rejält kan jag lova... Ljusen där luktar såå himlans gott och de brinner bra mycket finare än vanliga ljus man köper i affären! SKa ha ett eget party den 28/11 så den som vill är välkommen!;)


Helgen har ju då vart mycke att göra... I fredags åkte Erik och jag till High Chaparral med mina två äldsta syskonbarn... En rejäl heldag... Vi hämtade dem på dagis klockan åtta på morgonen och var tillbaka i Hultsfred runt tio på kvällen.... Men kul hade vi!! =D  Sen i lördags hade vi kalas för släkten, jag fick en massa fina saker! =) Är helnöjd! Och i söndags var mamma o jag så pass duktiga att vi gick tjejgången i Storebro! Jag vann hårschampo och hårspray... ! Så i måndags när klockan ringde var det jäklig svårt att ta sig upp ur sängen! =P

Puss o hej

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis! Så skojigt för dig! Jag har det bara fiont här i Kalmar, och på söndag flyttar jag :D. Ljuspartyt tror jag faktiskt att jag skippar, är inte mycket för doftljus och sådant där.. inte min grej vettu. Pussochkram

2007-08-24 @ 11:51:45
URL: http://teaterpedagogen.blogg.se
Postat av: IDa

Härligt med jobb! :D

2007-08-24 @ 19:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0