Hemma

Japp jag är hemma idag... Har känt mej trött o hängig i två veckor nu, orkar knappt ta mej ur sängen på morgonen o jag längtar hela dagarna efter att få gå o lägga mej igen... Så inatt har jag knappt fått sova, har vaknat o frusit o vaknat o vart fär varm... Kanske feber? Vem vet... Även om jag mår dåligt så bryter nästan aldrig nåt ut på mej o det är jobbigt! Låt mej få bli rejält sjuk en gång istället för att gå o må halvdant jämt o ständigt....suck...

Hoppas alla ni andra mår bra idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha - yes darling du är en slapptask ;) But I like it! Puss puss puss

2007-12-14 @ 20:29:35
URL: http://igobananas.blogg.se
Postat av: tina

En stor kram till världens bästa kompis!

2007-12-18 @ 10:38:47
Postat av: tina

En stor kram till världens bästa kompis!

2007-12-18 @ 10:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0