...

Jag blev väckt tidigt idag... En av valparna hade rymt från lådan i köket o gått in i sovrummet o stod brevid min säng o skrek...Det var bara att gå upp o lägga tillbaka honom i lådan me alla hans syskon... Sen vakna ju givetis nästan allihop o började busa i köket...Suck... O när man väl lyckats somna om så ringer syrran o frågar om man kan åka till Kristdala o hämta minstingen på dagis för han är sjuk... Det var bara att hoppa upp ur sängen o börja göra sig iordning för att åka...

Men som i 2 1/2 timme med min lilla goding i deras säng... Ibland hörde man när han sov "Memelie?" o det räckte me att jag mmm:ade lite så somnade han om... Han är bra mysig den lilla godingen.... Han har börjat med två- och tremeningar, så när vi satt o åt sa han "Memelie, regna, mycket!" o rynkade på ögonbrynen... Så gosig...

                                                                                                                                               Hoppas han mår bättre imorgon <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, så söt =D

2007-06-29 @ 11:05:29
URL: http://igobananas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0