Ny frisyr

Idag har jag varit i Kristdala hos min syster o blivit klippt o fått slingor... Gutt!! Känns så skönt att ha klippt håret! Men hon hade glömt ta med färg hem så jag fick köpa "vanlig" slingfärg i affären, men det blev ju fel så först fick jag åka tillbaka o lämna tillbaka den första förpackningen med färg för det var fel färg enligt syrran o nästa förpackning fattades det grejer till så så va det ju bara att åka tillbaka med den... Men den gången  fick jag även med mig 3 st barn.... Som skulle handla "DoDo" (godis). De två första är väl lätta att ha med sig för de kan ta vara på sig själva men den tredje o minste gillar att "ticka".... Vilket betyder sticka!! Men han är ju duktig som säger till innan han springer iväg!! haha...

Har även förminskat min förlovningsring idag!! Mer än 2 storlekar!! YES!! O den ser ut som ny för han polerade upp den...=) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du blev säkert jättefin mitt hjärta! Skulle vilja att du var med här såklart :) Börjar bli lite på "kanalen" så att säga, hihi :) Puss och kram

2007-06-01 @ 22:03:52
URL: http://igobananas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0