Paket

Idag kom mitt paket från Chris!! Blev jätteglad! O det var fullproppat med massa gottis från England!! Mums...!! Vet inte riktigt vad jag ska köpa här hemma o skicka till honom....Nåt förslag?? 

O idag har jag jobbat för första gången sen jag kom hem!! Var faktiskt kul, de flesta barnen kom ihåg mej o blev glada när jag kom innanför dörren! =)  Ska tillbaks imorgon o på torsdag, o hela nästa vecka fick jag också...Känns gutt!! Personalen sa att de hade längtat efter mig... De tyckte att det var jätteskönt att jag hade kommit tillbaka...=)

Men sen finns det ju alltid de barn som man bara vill ta tag i nackskinnet o säga till på skarpen... Vilket ordförråd de har!! Har hört: ungjävel, jävla idiot, fetto, kärring, helvete o massa fler fula ord! Herregud när jag var i den åldern svor jag inte ens... Snacka om att man känner sig lite gammal på ett sätt då... Aja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0