Tråkigt

Oh är så trött på allt här hemma i Hultat... Sitter  hemma o glor på en lördagskväll, suck... Hade kunnat ringa T o frågat va hon skulle göra ikväll men vill ju inte att hon ska känna sig att hon måste ta med mej ut... =(  Så alltså sitter jag hemma o glor medan grannen har fest....

Älsklingen fyller år idag men han jobbar natt... Så kan inte ens fira honom.Lite frukost på sängen o middag på Bambugården är allt som blitt idag... Tråk, tråk, tråk!!!!!!!!!!

Finns det nåt kul här i Hultsfred??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gumman, klart jag inte känner så! Vi har väl alltid gått ut och haft en massa kul tillsammans?! Tycker jag i alla fall! Det är ju bara att höra av dig, kan jag inte så kan jag inte men annars vill jag ju självklart träffa mitt hjärta. Massor av kramar <3

2007-07-04 @ 07:13:58
URL: http://igobananas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0