Okej Da...

Jag ar riktigt dalig pa att skriva pa min blogg!! Men det talade jag ju om redan fran borjan!!hehe... Har knappt varit inne pa Internet pa hur lange som helst! Har umgatts lite for mycket med Davey kanske... Men han ar i Florida Keys just nu sa denna vecka som kommer ska jag val forsoka ta mej tid till att skriva lite har! :P

Ska klippa mig pa onsdag!!! YIPPIE!! Snacka om skont! Haret bara hanger, ar saaa trott pa det! Nar jag ringde o fraga om de behovde nagra harmodellerpa Harrington's  sa fragade de om min kladstorlek ocksa...Hmm.. Bara de inte ska ta massa kort o sant! Men eftersom det ar en larling som ska klippa mig blir det sakert sa...Uscha! Undrar hur jag kommer se ut!! Hehe, ska ge dem fria hander att gora precis va de vill! Nervos?! Inte alls!! neda....

Erik har bokat sin resa hit nu! Han kommer om mindre an en manad!! Han kommer den 13;de april, for att fira varan 4-arsdag! Herreguu vad tiden gar fort! Om ca en manad ar det 4 ar sedan vi blev tillsammans... Tiden den gar, haha later som en gammal nucka ju!! "tiden den gar barn!" haha¬!! 

Ne men nu tycker jag att jag har varit tillrackligt duktig for ikvall!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0