Kalas

Ikväll ska vi på kalas! =)  Min bästis har fyllt 20 o ska fira det ikväll... Det ska bli så roligt! =)  Var o handla en paket igår eftermiddag, shit va svårt det är att komma på nåt bra.... Hoppas bara hon gillar det vi köpt, annars kan man ju alltid byta! Guu så skönt att det finns! =P   När jag fråga va hon ville ha så svara hon "Ett billigt armband kanske?"  HA det var ju rätt person o säga det till ju stumpan! Du vet ju att jag inte köper en massa billigt krafs eller sånt till dig på din födelsedag! ;)  Men jag har kommit på  nåt tills nästa år nu iaf, ska bara försöka komma ihåg det.... =S

O min kära lilla sambo är ute o jagar nu... Åkte i morse så vi får la se när han kommer hem... Så just nu är jag ensamstående...hehe...

Ne nu ska jag hoppa in i duschen o ta mej själv i kragen o städa...usch...

puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0