Uppdatera

Ja ja jag vet, det var länge sen jag uppdaterade min blogg... Förlåt...


Åkte hem från jobbet idag pga migrän! Jag har ont, ont, ont!! Vänster sida av ansiktet och huvudet kan jag snart kapa av eller nåt... suck... O tre puppisar som aldrig kan gå o lägga sig o vara tysta driver snart sin matte galen.... Någon som vill ha dem? Typ bara en vecka eller nåt så vi får lite semester? =P

Ne nu ska jag sätta mej i soffan igen för datorn gjorde inte huvudvärken bättre direkt!

puss o hej


Kommentarer
Postat av: Ida

duuu, jag var faktiskt jättekissenödig... hade juh pinkat på mig om du inte hade släppt in mig =)
haha, ja, nästa gång får vi ses lite mer ordentligt =).. puss & kram

2007-10-18 @ 22:43:54
URL: http://weirdvslife.blogg.se
Postat av: Anonym

jag har fullt upp en harry the hamster denna vecka, da familjen ar ivag pa semester. Mkt anstrangande :P. Haha det dar med kissepaus kande jag igen ;)

2007-10-19 @ 00:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0