Då får det va...

Måste säga att det blev en tår i ögat när ja läste min bästa väns blogg idag... Så eftersom denna bloggen uppdateras för sällan och bara är tråkig så får den väl läggas ner istället då... Kan ju ge en orsak till varför det uppdateras så sällan: Ingen kommenterar vad jag än skriver!! Hur jävla kul är det då att skriva? Att starta en blogg var inte min idé och från början ville jag inte men gjorde det eftersom det tjatades på mig. Jag ber så mkt om ursäkt att jag är så tråkig men allt som händer i mitt liv vill jag inte hänga ut så alla kan läsa plus att det händer inte så ofta några roliga saker... Jag undrar hur många det är som vill läsa om hur dåligt jag mår, alla mina problem osv.
Så man kan väl säga att detta får bli ett litet hej då inlägg för bloggen försvinner inom kort.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte menade jag så! Jag klickar mig in var å varannan dag ska du veta! Förlåt en miljon gånger om du tog illa vid dig. Och nej jag vill inte läsa om hur dåligt du mår för jag vill verkligen inte att du ska må dåligt det vet du väl? Jag förstår din reaktion och jag tar självklart bort texten med en gång! Och tråkig är du verkligen inte vilket jag inte skrev heller men om du fattade det så ber jag om ursäkt, det är ju inte vad jag menar som är det väsentliga utan hur DU tolkar det givetvis. Men att du skulla vara tråkigt menar jag absolut inte! Det händer verkligen inte mycket spännande eller roligt i mitt liv ska du veta. Klart du inte ska sluta blogga bara för detta. Hoppas ett förlåt räcker en bit på vägen iaf för mer än så kan jag inte göra tyvärr.

En stor kram!

2008-01-14 @ 15:13:14
URL: http://igobananas.blogg.se
Postat av: Mickan

Detta är inget menat mot din blogg men det ÄR faktiskt skittråkigt att läsa en blogg som sällan uppdateras. Jag syftar till exempel på min syster. Jag orkar inteens kika in på den sidan längre för att hon knappt aldrig uppdaterar. Så jag är säker på att det inte var något illa menat mot DIG. Kram på dig

2008-01-16 @ 19:20:20
URL: http://miickan.blogg.se
Postat av: Anonym

nejnej! jag tycker det e trevligt att gå in o läsa lite då o då vad du har för dig eller bara lämna en hälsning :) kramen

2008-01-29 @ 22:08:15
Postat av: Tina

Haha, vi är också luspanka. Jag sa ifrån igår, annars hade han tänkt köpa en typ blomma bara men jag sa att vi skulle mysa istället =) Efter att han slutat jobba ska vi ha gratisnöje, vi ska ner till Erikshjälpen och titta på saker... Haha tattigt men ibland kan det ju faktiskt finnas något och det är ju kul att bara komma ut lite också faktiskt... Så det blir inte nåt pampigt här heller kan jag tala om =P Kram på alla hjärtans dag till dig med!

Pok

2008-02-14 @ 12:27:29
URL: http://igobananas.blogg.se
Postat av: Anonym

Du går inte sönder. Du är stark, du fixar det. Jag vet det! Du klarar det här! Du är ju min fina starka, vackra, självständiga bästis! Ring om det är något, när som helst! Massor med kramar

2008-03-16 @ 23:34:58
URL: http://igobananas.blogg.se
Postat av: tina

Hej sweet vet inte hur ofta du kollar dina comments här... men skriver lite i alla fall =) Ville skicka ett sms men har noll, zero, nada pengar på telefonen! Ville bara säga att du kan ringa eller komma när du vill och jag vill träffa dig över påsk! Nån trettioårsfest verkar det tyvärr inte bli i påsk, däremot senare i sommar/vår.
Imorgon ska vi ut, på Pumpen, hoppas på att du har lust att åka med oss =) Vi ska vara här innan är det tänkt... Blir nog skitkul!
Saknar dig, hoppas allt är bra efter omständigheterna

2008-03-20 @ 15:38:38
URL: http://igobananas.blogg.se
Postat av: Mela

Hejj Emelie ! :)

2008-04-07 @ 23:38:15
URL: http://manuelasbilder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0