Idag...

...står det på mitt schema att göra klart min individuella uppgift och skicka in den för bedömning plus att jag ska vara barnvakt åt min systerdotter som är sjuk...=( stackars liten... Ska åka in till stan och hämta henne sen vid kvart över elva och ta en lunch på stan med syrran innan hon börjar jobba...

Så nu gäller det att få lite inspiration till att göra klart min uppgift, jag har inte så mycket kvar på den men det som är kvar är givetvis de frågorna jag tyckte var svåra! Men men det löser jag nog för så fort den är inlämnad så har jag inget mer som jag måste göra angående skolarbete den är veckan! En helt LEDIG helg! Jag behöver inte känna att jag måste läsa något eller måste göra något som har med skolan att göra utan jag kan lugnt luta mig tillbaka och ha det skönt!! UNDERBART!! =)

Ne nu ska jag göra det där himla arbetet om lärande så jag får det gjort någongång!

Puss o hej alla glada!!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0