Deppig

Känner mej så deppig så fort ja tänker på skolan, orkar inte nu... Har lite som ja måste komplettera och läste precis mitt betyg i ansvar o sekretess tentan... Blev godkänd så det var ju bra men ja hatar när de har nåt att kommentera! Vill ju att det ska vara perfekt... Men jag klarade mej ju, fanns de som fick komplettera på tentan o de behpvde jag ju iaf inte som tur va... O man kunde ju bara bli godkänd så de ja klara mej ju bra då ju! men men... Skolan gör en deppig, helt klart! Frågan är om jag egentligen var riktigt redo för att börja plugga redan....??

Kommentarer
Postat av: ida

Trist att det kanns sa :(... Hur g[r betygsskalan..? det ar typ bara godkannd man kan bli va... jag har hort uttrycket "med spets" ocksa... Om du inte barjat plugga vad skulle du vilja gora da? man kan ju alltid avbryta o ateruppta, right? :)

2008-10-26 @ 17:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0