Ensam

Nu har daniel åkt iväg till en kompis... Go o glad som en kexchoklad som han brukar va när han inte är irriterad... Det brukar gå över ganska så fort men jag tänder ju till direkt om han blir irriterad och blir tjurig jag med... Hett temperament vettni! :P Inte alltid bra, inte...

Just nu sitter jag o försöker skriva en novell som min klass ska läsa igenom imorgon och ja va tvungen att få en break för jag håller på o krevera! Vet inte va ja ska skriva! Jag är skitdålig på att skriva noveller, har ju ingen fantasi o denna novell ska handla om skolan förr! Hur i h-vete ska jag kunna veta hur det var förr?! Då levde ju inte jag... haha men som daniel sa, använd din fantasi...=) Så jag får väl försöka med det.

Ne nu får jag väl återgå igen till mina studier! (varför började jag läsa!!?? Suck)

Kommentarer
Postat av: Linda

kära nån, slå inte ihjäl varandra där hemma bara:p

2008-10-05 @ 15:02:36
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0