God morgon, god morgon

Ja ja lite sent att gå upp nu kanske men det var riktigt skönt med sovmorgon!=)  Särskilt när klockan ringde vid halv sex imorse för att daniel skulle gå upp! Då är det extra skönt att få vända på sig o somna om! hehe... Men han är så söt (som vanligt) han kommer in innan han ska åka o säger hej då o ger mej lite pussar... mysmys... 

i eftermiddag har vi en föreläsning på tre timmar om psykologi... Känns inte lika kul måste jag säga! usch usch... Hur kan man hinna bli skoltrött på knappt 2 månader??!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har varit skoltrött i stort sett sen jag började, men jag lovar att man vänjer sig på nåt sätt :) Det blir bara så att man måste härda ut och som jag brukar tänka; vad är alternativet? Man får ju som du tyvärr vet inte vicka hur mkt som helst och fabrik är nog inte nåt för oss va? ;)



Såg att du skrivit på MSN men jag har varit på stan med syrran hela förmiddagen så jag såg inte det tyvärr... och nu ska jag spela TV-SPEL såklart!! Love love love mitt tv-spel alltså!!



Puss

2008-10-27 @ 12:32:43
URL: http://livetparanchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0