Gullig, eller hur?!

Min kära darling <3 Var hur gullig som helst igår! Vi skulle egentligen åka till ullared men den resan blev ju avbokad, tyvärr... Bussresa med Ljunghäll men så blev de ju varsel där o då fick de inte ihop folk, men men... Så när vi hade fått reda på att vi inte skulle åka iväg längre så sa jag till daniel att han kunde väl hitta på något som vi kunde göra ist... O typ överraska mej...=) Älskar överraskningar!
 
Så igår satte jag mej bakom ratten och daniel dirigerade mej... Åkte på en himla massa mysiga småvägar runt om i skogarna innan vi kom fram dit vi skulle... Finns nåt ställe som är högt beläget som man kan klättra upp i och då ska man kunna se ölands norra udde därifrån om det är fint väder... jättefint var det! Men givetvis kunde vi inte klättra upp i tornet för det var stängt pga säkerhetsskäl så då satte vi oss där vid ett bord och åt lite picknick som daniel hade packat ner...=) mysmys! Sen hade han köpt mazariner som vi skulle ta efter frallorna och då sa han till mej att ta upp dem ur ryggsäcken... Och i hans ryggsäck ligger det ett etui som det står Gröndals Guld & Silver Oskarshamn på!!=)  Där i ligger det ett jättefint halsband i silver som det hänger 2 hjärtan på!! Gissa om jag blev chockad! Det var hur fint som helst!  Jag fråga varför jag fick det, för vi firade inget, o då sa han att det var för att han älskade mej! =) 

Hur gulligt är inte det?! =)

älskar dig med pussunge! <3

Kommentarer
Postat av: ida

aaaww! Och jag som bara blir utfrågad på fotballsdejter :P haha

2008-10-26 @ 18:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0