Klar me en sak!

Novellen är färdig!! WOOHOO!! Äntligen... 1 ½ sida blev det i times new roman st. 12... Visst är jag duktig!? =) Men det var ju bara en uppgift, har ju hur många till som helst som msåte göras egentligen men jag har varken ork eller lust eller inspiration till det just nu... Det bara låser sig i huvet på mig... Fattar liksom inte vad det står... Men det är ju typiskt mej iofs...

Fick ett samtal förut idag.. Mitt ex (ja, erik) ringde o han var hur praten som helst...prata i över en timme i telefon...! Helt otroligt... Ska på begravning ¨på torsdag, hans farfar dog för ett par veckor sedan så jag ska gå på den... det var nog mest därför han ringde tror ja... sen blev det att vi prata lite om allt möjligt...

Men just nu sitter jag mest o väntar på att min underbara daniel ska komma...(vi är inte irriterade längre;) ) så ska vi snart packa ihop o bege oss tillbaka till oskarshamn... Känns jättekonstigt för ikväll flyttar jag in i min nya lägenhet med en tjej ifrån klassen... har ju vart inneboende hos daniel o hans rumskompis nu i snart en månad så det känns lite sorgligt att lämna honom... är ju van vid att ha honom vid min sida hela tiden nu ju... fast vi bor ju åtminstone i oskarshamn båda två så det är ju inte så långt emellan! ;) hehe...

Kommentarer
Postat av: Malin Westerback

ni får väl ta o flytta ihop då =).. kram

2008-10-06 @ 16:32:29
URL: http://malin-westerback.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0