Konstigt

Comment: jag kan inte se nagon bild?!?!

Jag hoppas att det inte är flera som inte kan se min bild, hör av er i såna fall! Annars kanske det är nåt med er dator, ida?! För ja tycker att det är konstigt... Det är ju faktiskt ganska många som har kommenterat den så...hmm... KOnstigt konstigt som sagt!!


Min pappa kom precis o sa att min bilförsäkring kommer nästa månad!! Usch säger jag bara!! 1200:- extra i räkningar när man är student är inte så lyckat!! :P Så är det nån som har en himla massa pengar i överflöd o vill skänka till de behövande som tackar jag inte nej! ;) hehe...

Puss o Kräm

Kommentarer
Postat av: ida

aa men då är det brandväggen som gör att jag inte kan se din bild... samma sak på bd... jag kan inte kolla folks bilder :(

2008-10-26 @ 18:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0