Måndag igen

Jag har haft en jättebra helg!! =)  Fredagen spenderades i oskarshamn, lite shopping fika och avslutande bio.,.. en heldag med daniel! Jättemysigt! Förutom när vi bråka!;) hehe,.,, men som vanligt så håller det inte i sig särskilt länge, bara ja får tjura av mig! hehe...

O i lördags åkte vi hemåt... Men först mellanlanda i vimmerby och det var ju vimmerbymarken så det var ju en trevlig överraskning! En sväng där plus lite mera shopping... =P   Sen blev lilla jag extremt festsugen så ja ringde runt lite o kvällen slutade på pumpen i södra vi!! Skitkul hade jag! Lyckades till o med flörta mej till ett par drinkar, mumsfilibabba! Sen helt plötsligt när vi skulle åka hem blev ja askalas... Daniel hade inte särskilt roligt när han försökte få mej från bilen in till sängen kan ja säga, smått irriterad var han... Plus att ja vakna nån gång på natten o va kissnödig... O ja gick inte o la mej inne hos daniel igen utan ja hamna i min egen säng...haha... han hade gått o letat efter mej! hehe...

O igår va vi på kalas i kristdala... Något bakis men men... det är bara o bita ihop o va trevlig... Jag vann över småpgrabbarna i tv-spel, gissa om de va irriterade!! haha...

O nu så är det måndag igen... suck... en helvetes vecka ligger framför mej... en himla massa inlämningar o redovisningar o tentamen... usch usch... Wish me luck friends!!

Kommentarer
Postat av: Malin Westerback

Vart sov Daniel då om du hamnade i din egen säng? kram

2008-10-13 @ 15:13:25
URL: http://malin-westerback.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0