Måste vara dum i huvet...

Japp det måste jag verkligen vara... Fick inte riktigt det betyget som jag hade hoppats på på en inlämningsuppgift, men i stort sett alla mina vänner i klassen fick de högsta betyg vi kunde få... Är jag dum i huvet eller vad?! Faan skulle aldrig ha hoppat på den här utbildningen, jävla skit... De säger ju att blondiner är tröga så jag är ett levande bevis... Förbannade h-vete... Jag mår så jäkla dåligt över detta så jag vet knappt va ja ska göra...

Det är verkligen inte bra att ställa såna här höga krav på en själv men det gör ja iaf... Kan inte sluta göra det, nåt måste man väl få försöka vara duktig på!! Ja menar, ja är ju dålig på i stort sett allt annat så varför skulle man inte kunna få vara bra på en enda sak?? Är det för mkt begärt??!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror du att din hårfärg har ngn betydelse, ja då kanske det är så..

2008-10-23 @ 16:50:11
Postat av: Anonym

Gillar din blogg hördu! :)

2008-10-23 @ 16:55:27
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0