Min gubbe är tjurig...

Han tycker att jag bokar upp för många helger o har alltför mkt att göra... suck... Man måste ju få ha ett liv också... Kan väl inte jag rå för att allt händer nu på hösten!?? Så nu ligger han i min säng o tjurar o inget man säger är bra... Men tjura på du gubben för om jag redan har bestämt nåt o vi halvt om halvt har pratat om nåt annat så kan man inte begära att jag ska dissa dem som jag redan har lovat bort mej till... T.ex. så har vi klassträff den 28 november och den helgen pratade daniel o ja lite löst om att åka till ystad o nu när jag säger att jag inte kan blir han tjurig!! Blää... Jag föreslog ju att vi kan åka helgen efter!! Hallå då försöker jag ju åtminstone!

O ja tina jag kommer gärna på lite middag o spel framöver men frågan är om ja får me mej tjurhuvet i sängen för nu börjar han tjata om att han inte vill boka upp varenda helg utan han vill faktiskt ha lite tid så han kan hitta på nåt... Men tack gumman, JAG kommer gärna!=)

Nu är det dags för lite läxläsning...pust... Önska mej lycka till! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0