Pust o Stön

Nu har jag lämnat in min första hemtenta som handla om ansvar och sekretess...pust... det var jobbigt! har suttit framför datorn sen klockan 1 idag... trött i huvet kan man lugnt säga... o nu försöker ida få me mej ut på promenad i regnet, hmmm känner mej inte jätesugen...;) hehe... lite mat vore däremot inte helt fel...=)

Imorgon blir det till o sitta men en rapport angående läraruppdraget,.. den ska va inlämnad på fredag o det är en stor avslutande del i den kursen... pust o stön igen... börjar bli trött på detta... alla som tror att det är enkelt att läsa har hur fel som helst! det är fan mer o göra än när man jobbar! längtar verkligen tillbaka till o gå upp till jobbet... hmhm... positivt tänkande skulle inte sitta fel nu tror ja..:P

Ne nu ska jag slappna av en stund...=)

Kommentarer
Postat av: idapida

kul att vi hann pratas vid lite på msn förrut idag/igår. Men vill ju veta mer om hur d e o plugga. är det mest hemupg, hur många dagar i veckan e du i skolan? hum... så du längtar tillbaka till jobbet ;). Men lite kul är det väl att "lära" sig saker igen :). Jag e motiverad att plugga när jag kommer hem... eller ibland känns det som att jag e skitsugen på att börja studera o ibland känns det som att... San Diego e jävligt nice skulle inte göra mig ngt att hänga kvar lite längre... dock inte som au pair. Vill ha mitt eget place, där man kan bjuda hem vem som, när som o bara ansvara för mig sj. nu ska jag läsa vidare på din blogg :p

2008-10-21 @ 07:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0