Trötter

Idag är jag lite trött, blev sent igår...Va på möte med partylite o ja rekryterade en ny konsult!=) men sen när ja kom hem så prata ja i telefon me min darling plus att ida va inloggad på msn o va ju tvungen att prata lite med henne med!!

Haha ja somnade på föreläsningen igår..=P  en föreläsning om psykologi o ja börjar typ snarka på lektionen, vilken tur att ja läser på distans o vi har telebild...O ännu mera tur är att vi inte va i bild då när ja somna!! Puhh... hehe

Nu är det snart dags att gå in i klassrummet igen, psykologi idag igen, lite intressantare men inte så mkt, tyvärr!! usch...

puss

Kommentarer
Postat av: Malin Westerback

Du får sova mer =)... Har du möjlighet o ses nåt nån dag?.. kram

2008-10-21 @ 15:42:45
URL: http://malin-westerback.blogspot.com
Postat av: Anonym

Oj va duktig du var som rekryetade =)

synd att jag inte kunde följa med... Känner mig inte alls bra idag heller men de ringde från skolan idag och frågade om jag kunde jobba så jag var helt enkelt för snål för att säga nej. Hade typ fem minuter på mig att göra mig iordning och vad tror du jag har haft för ämnen? JO MESTADELS IDROTT! Fatta att JAG har undervisat i idrott... Vilket skämt. Thank God så var klasserna jag hade skitsnälla och allt gick bra, körde "Catch the flag" som brukade ha på BF om du minns?



Hoppas du är lite piggare nu =P

Kram, vi hörs

2008-10-21 @ 16:02:46
URL: http://livetparanchen.blogg.se/
Postat av: ida

aa går ljusförsälningen fortfarande lika bra? :D Snällt av dig att hålla dig vaken lite längre igårkväll för att snacka lite med lilla mig ;).Ikväll är jag också trötter. Skulle ha gått till gymmet men batteriet i volvon dog när jag skulle åka hem med tjejerna från bibblan så Mike (värdpappan) fick komma med Hondan o startkablar... så vågade inte ta bilen till nu ikväll ifall jag skulle bli fast någonstanns :P. ska gå o kolla på nya beverly hills o sen priviliged.. sen soooova! hoppas du sover gott (i din, eller iaf en säng :P)

2008-10-22 @ 04:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0