Lite uppdatering =)

Va ett tag sen jag skrev nu såg jag... >Förlåt! =(  Men jag har börjat på min VFU (praktik), började förra måndagen och det är riktigt kul! Visste väl redan innan att det inte skulle bli särskilt tråkigt men man vet aldrig i vilken arbetsgrupp man hamnar i. Men jag har hamnat i en suverän grupp o min handledare är superbra! Hon ger mej massa tips och idéer och hon tar även till sig idéerna som jag har och vill gärna ha det nerskrivet! =D

I helgen var hela familjen nere i Skåne också. Lille Melker döptes i lördags, Melker Karl Johansson heter han! Han hade växt supermkt! Den lille skiten!=)  Jag sjöng på dopet men det gick inge vidare, kantorn spelade inte som vi hade kommit överens om ca en halvtimme tidigare så jag tappade bort mig redan i början. Surt som attan men men...

Tror inte att det har hänt särskilt mkt mera faktiskt... >Inte som jag orkar skriva om iaf! ;)

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0