Answer

Mickan:
Hello stumpa! Hoppas allt är bra? Går det bra med skolan och så? Hur länge har du kvar nu?

Läste om godisskåpet, jag fattar inte att ni plågar er själva med att ha det kvar, släng det för hundan! haha! Jag kan aldrig ha ens en liten chokladbit i skåpet, då blir jag galen.. =P Lycka till! Hoppas det kommer gå bra för er!

Kramar


Allt bara bra! =) Jag börjar inte förrän på måndag så jag njuter för fullt av de sista dagarna av frihet!;) heeh... Har 2½ år kvar, alltså lååång väg kvar =( 

Hehe godisskåpet är kvar, hjälper lite att gå o titta på det!;) Jag har alltid sparat på godis, tror jag har lite hos mamma o pappa som är typ 7 år gammalt eller nåt! haha! Så för min del funkar det ok...

Hoppas allt är bra med dig, o visst pluggar du fortfarande också eller? :S Jag o mitt minne.... :P

Kramar


Jag är alltså en jäävel på att spara godis, alltid varit bra på det! hehe...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe som en hamster alltså, fast du sparar det i skåpet och inte i kinderna ;)

Hur går det med erat GI:ande då?

Själv åt jag på Corner igår och gick upp minst tre och ett halvt kilo. Det var det värt för jäklar så gott det var...

2009-08-27 @ 14:34:40
URL: http://livetparanchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0