Konstigt folk

I stort sett varje morgon vid sjusnåret vaknar man till av grannen under... Han hostar så jäävla äckligt, låter som han ska spy vareviga morgon!! USCH! Som tur är så kan jag sova ganska hårt vissa mornar så att jag slipper lyssna på honom...

Framåt eftermiddan så hör man ena grannen åt sidan när de bråkar med varann, vi gissar på att de är alkisar. De beter sig såå konstigt! Tanten sitter i rullstol o hennes gubbe kan liksom lämna henne sittandes i rullstolen o gå in o sätta sig i trapphuset! Haha Daniel o Robin fick hjälpa henne in en gång o gubben satt inne i trapphuset o vägrade hjälpa henne, herreguu! Helt otroligt hur människor kan bete sig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha skulle lätt göra detsamma mot Nicke om vi blev ovänner och han satt i rullstol... Börjar fan skratta när jag tänker på det fast det ju är jättetaskigt verkligen... Men så kul det skulle se ut/vara på nåt sätt.

2009-08-25 @ 13:28:34
Postat av: Mickan

Hello stumpa! Hoppas allt är bra? Går det bra med skolan och så? Hur länge har du kvar nu?



Läste om godisskåpet, jag fattar inte att ni plågar er själva med att ha det kvar, släng det för hundan! haha! Jag kan aldrig ha ens en liten chokladbit i skåpet, då blir jag galen.. =P Lycka till! Hoppas det kommer gå bra för er!



Kramar

2009-08-26 @ 15:05:46
URL: http://miickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0