Kräftfiske + födelsedagsfirande

Vilken helg jag har haft! =)   I torsdags åkte älsk o jag till Hästmosshult o körde ner husbilen till vattnet, jag körde fyrhjuling med båten på släp!! =O  Sen la vi lite nät o förberedde för grillning nere vid sjön. Hade en mysig kväll med några av älsks kompisar då vi grillade o snackade lite!
I fredags körde vi husbilen till Hultsfred, min ena syster kom med sina två barn o sina svärföräldrar o så åkte vi o fiskade kräftor! =) Grillade lite vid sjön innan vi åkte hem o när vi vittjade kräftburarna på kvällen kom min andra syster med sin familj! =D  Lördagen började med att älsk sjöng "Ja må du leva" för mig o gav mig en CYKEL i födelsedagspresent!! =D En jättefin cykel fick jag! O den provåkte jag ju senare på dagen med älsk då vi tog en liten svamprunda ;)  O jag fick en massa fler paket av resten av familjen, i stort sett allt jag hade önskat mig fick jag! TACK så mycket!! =D

Så helgen har varit helt fullbokad med en massa trevligheter! Synd bara att en helg går så fort när man har roligt... =)

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Ida

LÅter som du har haft en kanon helg =)

du får kanske träffa mitt KEX på hultsfredsmarknaden.. ska han följa med hem till familjen och visas upp =)

2009-08-18 @ 13:04:41
URL: http://weirdvslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0