Pust o stön

Imorgon börjar skolan... Vill inte, skulle gärna vilja ha lite mera sommarlov tror jag... Eller börja jobba istället. Börja jobba o tjäna lite mer pengar så man inte behöver vrida o vända på slantarna man har... Ja jobba vill jag göra!

Smått irriterad är jag också... Förstår inte att vissa människor bara tar för givet att alla andra fixar o donar åt dem... VÄX UPP! Lär er att ta ansvar själva! De är som en finne i röva just nu!! AHHH! O jag har 5 terminer kvar med dessa två...pust o stön...

Aja dags att sova, klockan ringer 5.40 imorgon, tänkte cykla till skolan... Önska mig lycka till för när jag väl är uppe o går omkring som en zombie imorgon bitti så lär bilen locka nåt kopiöst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0