Semester!!

Nu har jag äntligen semester! =D I 3 veckor ifall jag inte bestämmer mig för att kunna jobba... Känns riktigt skönt att vara helledig!
Så idag blir det kalas, Stina fyller redan 7 år! Helt otroligt!! Tiden går alldeles för fort... Till o med jag fyller ju snart =P 
Sen imorgon så åker älsk och jag till Kleva gruva o fortsätter sedan till Gränna där vi hyrt en stuga o ska bo till på tisdag =) Blir bara en natt borta men ska bli hur roligt o skönt som helst att åka iväg på en liten minisemester =) Enda veckan som älsk o jag har tillsammans i sommar för han börjar skolan den 17:de o jag den 31:de...

Nu ska jag slå in paketen till Stinaluttan o åka iväg till Kristdala!! =)


Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0