En liten uppdatering, det ni :O

Man tycker att man borde hinna med att uppdatera här lite oftare men inte då... Jag har ju blivit superdålig. Ett tag var jag lite stolt över mig själv, nästan ett nytt inlägg varje dag ;) Kanske kan försöka komma tillbaka till det efter jul :P

Men det som har hänt här det är att jag har haft praktik (vilket ni vet) o den är slut!! Skönt skönt... Så nu är det "bara" ett stort rapportarbete som skall göras under jul o nyår, tack högskolan! Vi älskar er också...eller inte... 

Men lite julbak har hunnits med iaf. Älsk har ju fortfarande praktik o bor fortfarande inte hemma hos mig...=(
Så på helgerna måste man vara lite effektiva! I helgen vart det lussekatter o pepparkaker o en liten pepparkaksby! Tänkte försöka slänga in en bild på vår fina lilla by ;) Någon som vill se? =)

O nu på fredag är en underbar dag! Daniel flyttar hem igen! Skönt skönt! O med sig har han vår julgran :P Hoppas denna vecka går fort som bara den!!

Kommentarer
Postat av: Malin

ja jag vill se =).. så skönt o komma tillbaka till ordningen igen =).. slippa o va själv liksom... puss på dej

2009-12-15 @ 09:14:15
URL: http://malin-westerback.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0