G? Nee du, skulle inte tro det!

Har skrivit ett litet jobbigt mejl precis... Till en av lärarna på högskolan... Kände mig lite som att jag bara klagade men men... Som sagt jag blev väldigt besviken på omdömet jag fick från min vfu plats och jag kände att jag var tvungen att skriva av mig till en lärare och förklara hur det varit och att jag egentligen är värd et högre betyg :P  Det var ganska jobbigt att skriva för man vill ju inte skriva en massa "skit" om någon även om det är sanning... Vilket dilemma! Men jag är faan inte ett g på att bemöta barn, det är jag inte!
 Min handledare sa till mig att jag var tvungen att tro på mig själv, hur fan kan hon veta något om det. Känner hon mig??? Nej det gör hon inte. De enda gångerna som jag vet att jag är bra är när jag är tillsammans med barn, så är det!

Hon har inte engagerat sig i mitt betyg, hon satte det som var lättast, hon var lat helt enkelt! Lite tråkigt att man måste stöta på en sådan människa precis innan jul... Men men de finns väl överallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0