Dåligt...

Det är riktigt dåligt av mig att inte ha skrivit på så länge här... Men vet inte riktigt vad ja ska skriva...Känns som om ens liv ser likadant ut´, iaf i veckorna... Plugga, plugga, sova, plugga.... Riktigt tråkigt!

I helgen va iaf min syster med familj hemma och jag fick träffa lilla Melker för första gången! =) Han var jättesöt! Och så va vi på Disney on Ice i lördags också...Nästan hela familjen, fattades bara en som låg hemma i feber... Så om helgerna  brukar det väl hända lite=)

O hör o häpna! Vi ska stanna i Oskarshamn i helgen, vilket vi i stort sett aldrig gör! Alla <3 dag är ju på lördag så då tar vi nog en sväng till Växjö tror jag...=)

Nehepp nu är det väl dags att återgå till pluggandet...suck...=(

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0