Fettisdagen...

...var ju igår. Detta kom jag på ca halv sju på kvällen. Och jag bestämde mej för att vi skulle äta semlor. Drog upp älsklingen ur sängen och robin från datorn o sa åt dem o klä på sig för vi skulle åka o handla semlor. Vi började med att åka till Maxi, där fanns det inga, de var helt slut. Sen bar det av mot stan och in på Hemköp, semlorna var helt slut där med. Suck och stön började höras allt tydligare från pojkarna jag hade med mej, men ja var fast besluten om att vi skulle äta semlor så vi fortsatte in till Konsum. På långt håll ser jag att det står ett paket kvar med semlor i och blir jätteglad, ändå tills vi kommer fram och ser hur de ser ut...suck... Nån hade skakat om dem eller liknande så det var bara en alldeles stor röra i paketet. Då kom vi på den brilljanta idén om att göra semlor själva! Letade reda på alla grejer och sen bar det av hemåt o vi gjorde semlorna tillsammans!

Ett litet äventyr ála Ingenjörsvägen =)

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0