Utmanad!

Tog lite lång tid för mig o fixa det här med Malin men nu så! Tredje bilden ur mina bilder är:None

Jul 2007 tror jag att det är! Elias sitter i tomtens knä (eller är det Tinas knä??) och min storasyster står bredvid!

Huu va gamla kort jag hade...haha... Märks kanske att jag inte lägger in så många kort...=P Fast kan ju bero på att min laddare till kameran har varit borta i nästan ett år...;)

Utmaningen:
Gå in i mappen Mina bilder
Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
Släng upp bilden på bloggen och skriv nåt om den
Utmana tre andra personer och tala om att dom är utmanade.

¨Då får väl jag utmana Tina, Mickan och Ida! =)

Kommentarer
Postat av: ida

Ida who? ;) jag kollade o jag hade inte 6 mappar, haha :P

2009-02-13 @ 03:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0