Hemsk helg =(

Jag har haft världens j*vla otur denna helg... Den började såå bra! Daniel o ja bestämde oss för att vara kvar i oskarshamn under helgen för att umgås med varandra helt själva! So far so good, typ...

I lördags hittade vi ett databord i kalmar på blocket och bestämde oss för att åka ner o köpa det, första möbelinköpet tillsammans, mys mys =)  Resan till kalmar gick jättebra o det gick snabbt o smidigt att hämta det. Så vi sätter oss i bilen för att åka till IKEA, bilen lät lite mysko en liten bit men sen så var allt bra! Går in på IKEA, tittar lite på soffor eftersom vi ska köpa en så fort vi får råd, går o äter på IKEArestaurangen o fortsätter sen gå omkring tills de stänger. När vi sätter oss i bilen igen så låter den nåt fruktansvärt!! Vi kommer kanske någon mil utanför kalmar innan daniel stannar o säger att han inte vågar köra mer... Växellådan klappa typ ihop totalt o vi fick ringa bärgningsbilen... Väl hemma skulle daniel köra upp bilen lite försiktigt på parkeringen o den enda växel som funka va backen... Han backar upp bilen hela vägen upp till parkeringsplatsen... J*vla bilj*vel!!

Och idag skulle vi åka o hämta min cykel där jag bodde förut så att jag ska kunna ta mej nånstans... Tror ni att det gick o låsa upp cykeln??!! Det gick f*n inte o låsa upp cykeln! Daniel va hemma o hämta tång o hammare för att försöka få upp låset men lik förbannat så händer nada!
 
Så nu har jag varken bil eller cykel för tillfället, Daniels bil krånglar o vi vet inte hur länge den vill gå o jag är helt enkelt extremt less på allt... Vill helst lägga mej i sängen, dra täcket över huvet o aldrig gå upp mer... Har verkligen inte pengar till att fixa allt... =(

Någon som har något roligt o berätta som kan muntra upp mej??!

Kommentarer
Postat av: Linda

ajdå.. så träligt när sånt händer.. :s hmm något roligt att berätta? nja... men ja har skitsnygga gardiner i köket. haha... kram på dej å hoppas att allt ordnar sej

2009-01-11 @ 20:50:14
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis
Postat av: Anonym

Ja du, roligt och roligt men kan ju tala om att jag ångrar att jag gnällde över att jag sket blykulor i lördags, blev nämligen radikal förändring igår och sedan dess har jag kissat med stjärten istället... Det är antingen eller i min småbusiga mage men jag antar att det inte är mycket att göra åt saken förutom att dosera kaffe på ett normalt sätt istället för att dricka ungefär en tvättbalja var tredje dag.

Hoppas det blir bättre, kan trösta dig med att Nicke slarvat bort nyckeln till min cykel så jag får inte heller upp mitt lås!

Kramar

2009-01-12 @ 22:32:13
URL: http://livetparanchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0