Plugg o åter plugg

Känns som att det är de enda man måste göra just nu... Satt hela dagen igår o läste o läste... Har fortfarande inte läst ut boken ja ska ha läst ut tills imorgon... Har nämligen en tenta... Känner mej inte riktigt laddad inför den, vill helst inte... Brukar nämligen inte gå så bra på tentorna för mej för jag får hjärnstillestopp... Varenda j*vla gång... Jag fattar det inte! Om vi har ett seminarium då man får diskutera så har jag aldrig några problem o ja blir inte ens hälften så nervös o pressad... Hatar tentor o allt som liknar skriftliga prov!! Usch säger jag bara... Kommer säkert inte klara den här heller även att ja pluggar som bara den...

Ne måste väl försöka ta tag i mig själv igen o försöka börja plugga, igen...

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller tummarna för dig stumpis =)

2009-01-15 @ 17:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0