Ingen bra start på dagen...

När jag vaknade idag grät jag... Jag vet precis vad jag drömde o känslan o oron finns liksom fortfarande kvar i kroppen... Hade ingen bra kväll igår heller för den delen, allt kom liksom över mig... Det känns ibland som att allt jag tycker eller vill med mitt liv är så himla fel enligt andra o eftersom jag är en sån där dum person som bryr mig för mkt så börjar jag tvivla på mig själv ist för att kanske stå för det jag egentligen vill...

Tänk om det bara vore sol ute nu då kanske sinnet skulle lättas upp lite........

Kommentarer
Postat av: Malin

men vännen då... Gör precis som du tycker.. visst de är lätt o säga att man inte ska bry sig om andra, men de funkar ofta inte för de.... kramar om...

2009-07-04 @ 10:41:35
URL: http://malin-westerback.blogspot.com
Postat av: Malin

Hej vännen..

Hur är de? Lever du;)?...

kramar

2009-07-09 @ 09:29:53
URL: http://malin-westerback.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0