Jag lever!

Jodå jag lever o hälsan är på topp! ;) Men denna vecka är det ju festival så jag tillbringar mkt tid där nere o har inte riktigt haft tid att skriva här... :P  Vädret är ju precis som ett typiskt festivalväder o de är ju ganska så tråkigt faktiskt...

Men veckan har varit ömsom bra ömsom dålig... När man själv är nykter o andra är stupfulla o aldrig ger sig så hänger smockan i luften flera ggr under dagen/kvällen...

Ser iaf fram emot nästa helg då Daniel o jag ska gå på Metallica o förhoppningsvis så kan vi gå för oss själva o mysa!! =D

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojdå har det inte varit en bra festival? Va synd att vi missade varandra igår, fick inte ditt meddelande förrän vi kommit hem heller tyvärr :/ Men du, jag kanske ska åka up en sväng till dig nu idag för jag är strandsatt hos mami eftersom Nicke spelar golf. Det kanske jag gör :) Om jag örker! ;)

2009-07-12 @ 13:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0