Så jäävla tråkigt!!

Första kvällen man är själv hemma så känns det rätt skönt men andra är såå jävla tråkig! Finns det något tråkigare än att ställa sig o laga mat till sig själv???!!! Va faen ska jag göra för mat? O kylskåpet är givetvis nästan helt tomt så jag måste åka o handla ifall jag vill ha någon mat o palla med att göra det när man precis har kommit hem från jobbet... Bläää!!

Är grymt sugen på kladdkaka med after eight smak men har aldrig gjort någon så får se om jag kan, orkar o har lust att ställa mig o baka... Men måste åka till affären ifall jag ska göra det... =(

O givetvis hade jag bara en partylite visning den här månaden o hon bokade givetvis om, o då menar jag inte bara några dagar framåt utan hon tog ett party i oktober ist... Inga extrainkomster denna månad, inte!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Adrian säger: Hej emelie!!

2009-07-24 @ 06:41:18
URL: http://malin-westerback.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0