Shoppingdag

Idag drog älsk o jag till Kalmar så fort jag hade slutat jobbet. Syrran tipsade igår om några affärer o det var  50% rea på en av dem! Superbra ju! Så det var ett bh set, ett par kortare linnebyxor o ett linne idag! =) Känns skönt, behövde verkligen fylla på med lite kläder! Blev inte så mkt men innan man har hunnit få första lönen så finns det inte så mkt mer att handla för ;) hehe...

Malin: Jag vill jättegärna ses nån dag! =D Men nu jobbar jag ju varje dag till till o med vecka 32. Så om jag slutar någorlunda tidigt någon dag skulle det vara riktigt roligt ifall ni ville komma o titta förbi! Eller om det blir någon ledig dag en helg så kanske jag kan svänga förbi er, vi kan ju höras lite mer om vilka dagar som passar! =D

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0