Tidigt

Jag har redan gått o lagt mig i sängen... Innan kl. 21 låg jag ner... Helt sjukt! Men så är jag också ensam hemma o hur kul är det att sitta uppe själv??!! Älsk åkte iväg igår morse o kommer hem imorgon kväll, känns som evigheter. En jäkla tur att jag jobbar hela dagen imorgon så att jag har nåt att göra under tiden som jag väntar på honom!!

Men satan så lat o pluffsig man känner sig när man suttit inne två dagar i rad! På jobbet är jag ju ute men när jag har kommit hem har jag knappt stuckit ut näsan genom fönstret!! BLÄÄ


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej hej...

vill du kanske ses nån dag om du har tid...

Kram

2009-07-15 @ 08:20:31
URL: http://malin-westerback.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0