Snart midsommar!

idag ska vi åka o hämta husvagn + bil hos mor o far! =) Sen blir det att packa in sina grejer lite så vi slipper springa så mkt imorgon på morgonen!

Så idag ska jag åka o handla lite till efterrätten imorgon, om jag orkar göra mig iordning förstås... Sitter i mysbyxor, bh o håret står åt alla håll... Hoppas pojkarna inte kommer hem just nu... Haha!! Men från o med söndag FÅR jag sitte såhär för då har R flyttat ut, då jävlar ska jag se ut som ett överkört djur varenda förmiddag!! hehe... Stackars Daniel, nu äntligen kommer han få se vilken liten luffare han har valt!! Hehe!

Nehe dags att luta sig tillbaka o surfa lite till =)


Kommentarer
Postat av: tuff å cool

ojoj... kanske skulle be robin och bo kvar då;-) puss puss...

2009-06-18 @ 20:47:25
Postat av: ida

Hihihihi liten luffare, sött =)

2009-06-19 @ 03:57:12
Postat av: Lindis

hej! nej menade inte att jobba på dagis e låg nivå. utan att folket på mitt jobb håller lika låg nivå som dagisbarn:P alltså beter sej som barn:p blev de snurrigt förklarat nu?? :S kram

2009-06-24 @ 16:31:51
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis
Postat av: Lindis

jadå allt bra med oss. ja går på 5veckors semester på mån:) o robert börjar jobba... ska va så skönt å va ledig... ska hem till hultsfred en sväng... ska jobba på festivalen bla... kram

2009-06-24 @ 18:22:56
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis
Postat av: malin

Hej vännen..

har du tagit sommarlov från bloggen oxå? =).. kramar

2009-06-25 @ 06:53:53
URL: http://malin-westerback.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0