SOMMARLOV!!

Idag är det första dagen på mitt sommarlov! Underbart!! Skolan börjar inte förrän 31 augusti så jag har hela 12 veckors ledighet från studerande!! WOHOO!!

Det värsta är väl att det regnar idag =(   Ett typiskt sommarlov kanske...

I lördags var jag o älsk på bug run ;)  En volkswagenträff, massa bilar var det där o älsk hittade många han tyckte var fina... =)  Det var ganska kul egentligen, synd bara att vädret var så knäppt... Endera stunden regnade det, sen blåste det, sen var det sol o så regnade det... Inge kul väder att vara utomhus i hela dagen.... =(

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst har vi fått ett underbart sommarlovsväder :)

Nåja, jag ska sätta igång en städning nu med tillhörande klädrensning (bara deprimerande att se kläderna jag inte kan ha) och det är ju en sak att styra med när vädret är skit... Vi får verkligen hoppas att vi får jättebra midsommarväder, annars får vi väl sitta inne och spela kort hela kvällen ;)

2009-06-08 @ 13:34:25
URL: http://livetparanchen.blogg.se/
Postat av: Ida Ekström

Sommarlov vore skönt.. det var länge sne man hade sommarlov.. =)

2009-06-13 @ 22:48:58
Postat av: Anonym

Haha, klart du får komma men jag tror vi låser dörrn och bara åker hem till närmsta familjen och hälsar på istället första dagarna ;)

Vädret ser rätt lovande ut över midsommar förresten, hörde ryktas om sol och sånt!! Klänningsväder är ju att föredra, för jag har då inget annat att ha på mig :P:P

POK

2009-06-14 @ 12:58:00
Postat av: Anonym

Ja det kunde vi göra nån dag. Vi har väl tänkt ta egen bil i alla fall, OM det skulle hända nåt och det skulle bli sjukhusbesök eller nånting så då är det om vi träffas på vägen nånstans med bilarna :P Eller ska vi ta med husvagnen om ni har svårt att ta er hit och hämta den? För vi har ju dragkrok också. Det kvittar för vi ska ändå lämna Dylan i Hultsfred på dagen innan och så åker vi ju den vägen på fredagen med givetvis.

Ang. mat och det så tänkte jag att det är väl smidigare att handla och fixa det innan? Om vi ska ha färskpotatis och det till lunch då, det tillhör väl midsommar lite ;)... Isf kanske vi ska dela upp så vi tar med antingen "varmrätt" eller någon efterrätt till alla fyra? Och sen kan ju var och en ta med grillat till kvällen? Känns lite jobbigt att sticka och handla och sånt på Öland, har en känsla av att det kan vara urplockat med grillkött osv så vi tar nog med så mkt som möjligt tror jag. Skönt att bara kunna slappna av och slippa stimma runt ju. Jag har bara sagt till Nicke att det blir en överraskning dagen efter, vad vet han inte...

Men det blir nog jättebra iaf, vi får väl se hur roligt sällskap jag är, är så himla trött om kvällarna nuförtiden och börjar bli så jävla tung så jag vet inte vad. Du kommer nog bli lite chockad kanske, haha!



Kram

2009-06-14 @ 21:17:33
URL: http://livetparanchen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag ska göra mitt bästa för att leta reda på den ;)

POK!

2009-06-15 @ 10:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0