=(

Ibland vill man bara dra täcket över huvudet och aldrig stiga upp. Idag är en sådan dag. Jag har en omtenta, och jag ska vara ärlig, jag har inte läst särskilt mkt. Känner ingen motivation överhuvudtaget och jag känner på mig att jag inte kommer klara den den här gången heller, så varför gå dit? Det är verkligen skittråkigt att läsa. Jag hatar det vissa dagar! Igår fick jag hem min begreppsdugga och den klarade jag inte heller, 22 av 46 studenter blev underkända på den. Då kan man undra om lärarna verkligen är så pantade så att de inte förstår att det var ett uruselt sätt att testa oss på begrepp!! När nästan hälften blir underkända så tycker man att det borde "väcka" lärarna lite...

Vore det inte för att det finns så lite jobb just nu så skulle jag nog inte fortsätta läsa. Jag hatar skolan! Den gör mig deprimerad, stressad och allmänt nedstämd... Jag ser bara 3 långa j*vla år framför mig som kommer släpa sig fram...suck...

Ha en bra dag allihop....

Kommentarer
Postat av: martina

Kom i igen Emelie! Detta fixar du!! Kom och sjung med oss lite, det mår man alltid bra av! :)

2009-03-05 @ 14:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0